Satelitná platforma Skylink má poruchu na svojom databázovom serveri. Z toho dôvodu nefungujú registrácie nových kariet, aktivácie platených programov či refresh dekódovacích kariet. Okrem toho sa nemôžu zákazníci prihlásiť ani na svoj zákaznícky účet, podobne ako predajcovia na aktivačný web. Problém pretrváva už niekoľko hodín. Zatiaľ nie je známe kedy sa podarí Skylinku tento problém odstrániť. Bližšie informácie nevedia ani samotní autorizovaní predajcovia.
Pokračovanie nižšie:
Zaujímavosťou je, že na sociálnej sieti Facebook informovala platforma Skylink svojich fanúšikov, že sa jedná o plánovanú údržbu zákazníckeho systému. Naopak na webovej stránke je informácia o poruche databázového serveru.
„Z dôvodu poruchy databázového serveru zákazníckeho systému nieje dočasne možné vykonávať úkony týkajúce sa správy kariet zákazníka (registrácia kariet, aktivácie platených služieb, refresh karty). Na sprevádzkovaní serveru sa intenzívne pracuje,“ informuje platforma na svojich oficiálnych webových stránkach.
To je kvalita! Ešteže budú mať SERVISNÝ POPLATOK pre zlepšenie služieb zákazníkom.
(Tak preto sa mi zakódujú exGRÁTISové stanice a nie a nie „naskočiť „.)
Veľká firma, ktorá točí milióny eur denne nedokáže odstrániť problém so serverom ani za jeden deň?
Mno nezveličujte, lebo digi tv malo so zvukom a formatom 16:9 mnoho mesiacov problémy ako i teraz s primitývnou aktualizaciou rozhádzovaním programov. Som so sky linkom v poho pokial sa niekomu neviažem na 2 roky.