Ako sme Vás už informovali, satelitná platforma Skylink má od piatku rána stále problémy s databázovým serverom. Z toho dôvodu si nemôžu zákazníci vôbec registrovať nové karty, či urobiť refresh kariet poprípade aktivovať platené programy. Nefunguje ani prihlásenie do zákazníckej zóny či partnerský a aktivačný web pre predajcov. Ako sa nám podarilo zistiť, satelitná platforma Skylink verí, že sa problém podarí odstrániť ešte do konca víkendu.
Pokračovanie nižšie:
„Riešime vážny problém s databázou,“ povedal pre náš portál SatelitnáTV.sk člen predstavenstva spoločnosti M7 Group Jaromír Glisník. Ako ďalej dodal: „Kolegovia na tom makajú vo dne v noci. Verím, že do konca víkendu to bude v poriadku.“
Aktualizované 17.2.2013: Problém s databázou sa podarilo platforme Skylink vyriešiť dnes poobede. Aktuálne tak fungujú už všetky služby bez problémov.
A to je presne ta cinnost na ktoru je potrebne vyberat servisne poplatky. Nie som si isty, ci ak sa do pondelka nepodari odstranit problem so serverom, nebude legalny dovod na zvysenie servisneho poplatku z 1,2 € na 3€.
co cakate od podvodnickej firmy…
Mna najviac naštvalo,že som si chcela predlatit balik HBO MAX pack,ale kedže mali poruchu tak sa to nedalo,ale vypnuť ma sa dalo.Mala som predplatené do 16.februara.Išla som si službu predlatit 15.februara ale sa nedala.Tak som nechala v obchode peniaze s tým,že ak to pojde tak mi spustí službu.Ale to sa nedalo až dnes,ale vypli ma už včera.Dnes po urgencii mi progamy nabehli.