RTVS v uplynulých dňoch predstavila novú komunikačnú kampaň Bez reklamy. Podstatou a zároveň hlavným komunikačným posolstvom je, prezentácia programových typov, ktoré nie sú prerušované reklamou.
„Hľadali sme posolstvo, ktoré by splnilo jeden z našich hlavných cieľov, a to zmenu vnímania inštitúcie RTVS smerom k pozitívnej a progresívnej alternatíve vo vzťahu ku komercii na mediálnom trhu. Aj vďaka prieskumom sme zistili, že diváci a poslucháči vnímajú reklamu negatívne a sami ju v súvislosti s médiami verejnej služby označujú za podstatný atribút odlíšiteľnosti. Z môjho pohľadu je posolstvo Bez reklamy unikátne, nenapodobiteľné a má pozitívny náboj pre našich recipientov,“ povedala Daša Matušíková, riaditeľka Sekcie marketingu a komunikácie RTVS.
Pokračovanie nižšie:
Divák a poslucháč RTVS tak nestráca kontakt z obsahom programu a má šancu vychutnať si pridanú hodnotu kvalitných formátov bez zásahu reklamy.
(RTVS)
…zeby posum k „normalnosti“?