Senzi TV po mesiaci vysielania vstupuje do peoplemetrového merania. Výsledky sledovanosti budú tak súčasťou denného eportu peoplemetrového prieskumu spoločnosti TNS, ktorá ho poskytuje všetkým televíznym vysielateľom a Asociácii mediálnych agentúr.
„Pokrytie televízie v peoplemetrovom paneli k 30.9.2013 je 17,8%, čo predstavuje 213 z 1 245 domácností. Programová ponuka pri tomto pokrytí však už teraz zaznamenáva sľubný divácky záujem, čo dokumentuje napríklad celodenný share 0,6% v cieľovej skupine 12-54 zo dňa 28.9.2013,“ informovala o JOJ GROUP v tlačovej správe.
„Reklamný a televízny trh sa v posledných rokoch veľmi zmenil. Práve z dôvodu limitu reklamného trhu sme sa rozhodli vstúpiť aj na pôdu platených televíznych staníc a SENZI je našou prvou lastovičkou. Som rád, že po prvom mesiaci vysielania môžeme byť s jej účinkovaním na slovenskom televíznom trhu spokojní.“ uviedol František Borovský, generálny riaditeľ televízií JOJ GROUP a predseda predstavenstva Slovenskej produkčnej, a.s.
Pokračovanie nižšie:
Kanál Senzi TV vysiela 24 hodín denne, svoje vysielanie spustil oficiálne v nedeľu 1. septembra 2013. Vo vysielaní prináša ľudové, country či repete hity, no nechýbajú ani vlastné relácie ako napr. Hráme na želanie či Ochutené morom.
K dnešnému dňu je SENZI dostupná v DVB-T v rámci prvého celoplošného multiplexu (MPEG-4), v káblových rozvodoch a na IPTV platformát. Televíziu už šíri takmer 50 operátorov, medzi nimi napríklad Slovak telekom, UPC BROADBAND Slovakia, Orange Slovensko, Satro, Antik Telecom a mnoho ďalších. SENZI zatiaľ nie je šírená prostredníctvom satelitnej distribúcie, JOJ GROUP však tento typ šírenia plánuje.