Mediálna skupina JOJ Group má v pláne spustiť na našom trhu po TV JOJ, PLUSke, WAU a SENZI ďalší televízny kanál. Informoval o tom prevádzkovateľ TV JOJ, spoločnosť MAC TV, na svojich webových stránkach.
Pokračovanie nižšie:
V poradí už piaty televízny kanál skupiny JOJ Group sa má zamerať tentokrát na najmladšieho diváka, bude mať názov RIK. Vo vysielaní tak prinesie iba rozprávky. „Jedná sa o nemeckú licenciu stanice RiC TV, ktorá je venovaná detskému divákovi. Jej obsah prinesieme samozrejme so slovenským dabingom, takže rodičia, ktorí sa obávajú o jazykový rast svojich ratolestí sa zaručene potešia,“ uvádza MAC TV na svojich webových stránkach joj.sk.
Ďalšie podrobnosti o novom kanáli chce JOJ Group zverejniť v blízkej dobe.
Nemeckú kanál RIC TV poznajú aj diváci na Slovensku, keďže vysiela nekódovane prostredníctvom satelitnej pozície ASTRA (19,2°E), frekvencii 12 692 MHz.
Technické parametre pre príjem nemeckého kanálu RIC TV:
Družica: Astra (19°E)
Frekvencia: 12 692 MHz
Polarizácia: Horizontálna
FEC: 5/6
SR: 22000
Modulácia: QPSK
Norma: DVB-S
Provider: –
Názov: RIC
Metro manekýn Mika myslí len na STV3 a utopené mil. Eur na Šport a Joj ide robiť televíziu pre deti. Už majú pre dôchodcov, celú rodinu, ženy, chlapov a teraz aj pre deti. RTVS nemá nič poriadné. Len to cálujeme každý mesiac.
Co ho nekopnu do zatku.
Škoda,že RiK tv bude spoplatnený.No a STV sa stále skrýva za nedostatok peňazí na STV3.No nieje to tak.STV vlastní techniku,má ľudí,štúdiá aj bohatý archív pre deti!!!Že toto už niekto nevidí…!
Radšej keby dala joj Hd verziu do dvb t alebo skylinku lebo aj české programy máme hd aj markízu len joj nič môže sa hanbiť
Mňa by zaujímalo, kedy si tieto pseudo televízie vezmú príklad od Primy a vytvoria poriadny DOKUMENTÁRNY program ako je ZOOM???
Moderná rodina – mladá mamička si sadne k Facebooku, Pokecu… a dieťa posadí pred televízor. Veď členov konzumnej spoločnosti treba vychovávať od malička. Večer sa členovia rodiny rozdelia a každý si sadne pred svoj televízor so „svojim“ programom.
Som odporcom takýchto „špecializovaných“ TV staníc a rozhodne by som za nich neplatil. Vhodné detské programy a v primeranom čase a rozsahu, to áno (z hľadiska obsahu by som si vzal príklad z ČT-D). Ale celodenné sledovanie bezduchých kreslených rozprávok sprevádzaných reklamou (aj skrytou), to povedie len ku kultúrnej degradácii a závislosti na konzume.