Slovenská komerčná televízia JOJ dnes večer predstavila divákom vo vysielaní svoje nové logo. Jedná sa už o v poradí tretiu zmenu loga v samotnej histórii televízie JOJ od jej vzniku v roku 2002.
Logo televízie JOJ bolo najskôr vytvorené po vzore českej TV Nova so špirálou a nápisom JOJ. V roku 2007 umiestnili dizajnéri samostatnú špirálu do štvorca. Pri tohtoročných zmenách už kreatívne oddelenie televízie kládlo dôraz už len na modernizáciu špirály, štvorec z loga úplne vypadáva. Pri verzii programu vo vysokom rozlíšení sa bude ešte navyše používať aj označenie HD.
Pokračovanie nižšie:
So zmenou loga televízie prešla zmenami aj staničná grafika a claim Zážitok vidieť. Televízia doteraz používala claim Viditeľne iná.
„Na logu a staničnej grafike pracoval kreatívny tím televízie JOJ pod vedením Ondreja Garana Hutníka v zložení Jakub Jurášek, Dalibor Hriadel, Štefan Královič, Ján Tokár a Radovan Hajdin. Hudbu pripravili Marián Kachút, Tomáš Zubák a Peter Graus,“ uviedla televízia dnes na svojom webe joj.sk
Nové logo televízie JOJ:
Tie tenké písmena v skratke TV sú ako päsť na oko…
presne… ta kurziva tam vobec nesedi. a logo sa teraz este viac podoba na… hovienko 🙂
ake hovienko, ved normalna spirala….
co je s tymi slovakmi ja uz neviem, pre par rokmi reklama kde je vianocka pre niekoho vyzera ako hovienko, tu zas spirala vyzera ako hovienko… co to je? nejaka divna parafilia slovakov? … nikdy by ma take veci nenapadli…
vyzera to fajn, a inak to uz nebude, ibaze by vyskladali logo z pismena „J“… kurziva nie je najlepsie riesenie, ale aspon to nevyzera obycajne
Nové logo je typický maorský symbol Koru… Nový Zéland to má aj ako návrh novej vlajky…
Ono by bolo najlepšie keby tam dali výkričník,lebo sledovanie jojky môže mať za následok trvalé mentálne postihnutie!
No, mění logo atd…kdyby se radši starali o jiné věci, například si nikdo¨
nevšiml, že v archívu pořadů konkrétně u Nákupních maniaček -dali jen půl a jinde kus dílu? k čemu změny loga když pořádně nefungují
Src: nene, to nie je ziadna parafilia, koprolalia ani obsesia, ale kolektivne kulturne povedomie, potvrdene kazdodennou skusenostou, ze u nas je vsetko na to povestne h@vn@. Precitaj si prispevok vyssie od Jany, pochopis. 🙂