Reklama

Telekom: Významný úspech si za minulý rok pripísal TV segment

Za rok 2016 dosiahla Skupina Slovak Telekom celkové konsolidované výnosy 766,0 milióna eur. V porovnaní s minulým rokom klesli o 2 percentá, rozdiel spočíva v nižších výnosoch z ICT oblastí vo verejnom sektore.

Skupine sa darí pri ukazovateľovi prevádzkového zisku EBITDA, ktorý stúpol medziročne o 2% na 302,1 milióna eur a EBITDA marža sa vylepšila na 39,4% za celý rok 2016. Popri vyššom EBITDA investuje Slovak Telekom aj do budovania moderných sietí a dotovaní koncových zariadení.
Pokračovanie nižšie:


Počet zákazníkov digitálnej TV celej skupiny Telekom stúpol medziročne na 538 tisíc. Do tohto počtu sa započítavajú predplatitelia nielen Magio TV a Magio Sat, ale aj DIGI TV. Samostatné čísla pre jednotlivé platformy operátor nezverejňuje. V minulom roku začalo využívať televízne služby od skupiny Telekom až 45 tisíc nových zákazníkov, čo je výrazne viac ako tomu bolo v roku 2015, kedy bol prírastok za celý rok iba 25-tisícový.

DIGI Slovakia rástla na výnosoch o 5 percent na 35,7 milióna eur. Aj pri nej sa potvrdzuje kvalita TV platformy so silnými predajmi a exkluzívnym obsahom.

Skupina Slovak Telekom dosiahla za rok 2016 výnosy na úrovni 766 miliónov eur a udržuje si vedúcu pozíciu na slovenskom trhu. Mobilná oblasť vykázala mierny medziročný rast a viacerými úspechmi potvrdzujeme rolu spoľahlivého inovátora: posilnenie pokrytia 4G siete na 87 percent populácie a zisk dvoch certifikátov Best in Test od P3 Communications za najlepšie mobilné siete. Technologické líderstvo plníme aj pri pevných sieťach, kde sme pokryli vlani desiatky tisíc nových domácnosti optikou. Významný úspech si za minulý rok pripísal TV segment s rastom zákazníkov i kvalitou pridávaného obsahu. Naďalej etablujeme medzinárodný koncept balíkov služieb Magenta 1 a uviedli sme ho aj pre segment B2B. Naše dcérske spoločnosti majú za sebou tiež úspešný rok, najmä Zoznam s dvojciferným rastom výnosov a DIGI Slovakia stúpli výnosy o 5%,“ uviedol Milan Vašina, generálny riaditeľ Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. Bez cz stanic im polovicka odide hned po skonceni viazanosti.Vedeli co sa chysta tak narychlo zaradili ostatne stanice novy aby nalakali co najviac zakaznikou.Lebo sme cz stanice na magio fore pytali styry roky neslo to.Zrazu sa objavili.Podizrive.Podvod od telekomu na nalakanie ludi do magia.Nic viac.Toto bola od nich spinava hra a podrazenie noh zakaznikom.

    1. A kde odidu kvoli tym ceskym staniciam ? Ak si si nevsimol tak skoncili vsade.

    2. Zamienas si pojmy. „Odidu“ ma trochu iny vyznam ako „prejdu“. Skratka zrusia zmluvy a prestanu platit, ked za svoje peniaze nedostanu, co chceli. Teda niektori. A hotovo, vymalovane.

  2. Telekom sa tu ide chvasrat aky mali zisk ale zeby vymenili tie predpotopne STB za nove modernrjsie tak to nie ccccccc!

  3. Sú už zastaralé a keďže operátor účtuje nemalý poplatok za prenájom,tak očakávania užívateľa sú opodstatnené.

  4. Akože viem, že všetci sú zaťažení na CZ komerciu, ale teraz vážne, po odpojení toho mediálneho 1000x recyklovaného odpadu čo konkretne ľudom chýba, čo také konkrétne sledovali? Telenovely, správy a iné blbosti? Prosím šport do doho neťahajte, to je osobitná kategória.. Mne skôr na telekome vadí, ze ako SD líder na trhu stále pridáva SDčka a ešte si na tom zakladá svoju PR kampaň, preboha veď je 21.storočie. Keď už pridávali napr. Prima Zoom čo je super a stanica má kvalitný potenciál, prečo ju nedali rovno do HD? Proste iba mútenie vody a zahmlievanie a polovičné riešenia. Keby sa tu nehrali na veľkých hráčov tak to pochopím, že skúšajú, ale takto to je iba ťahanie €€€ z naších peňaženiek!!

Komentáre už nie sú povolené.