Satelitná platforma Skylink mení od mája svoju vizuálnu podobu. Rovnakú zmenu postupne podstúpia aj ostatné televízne platformy v rámci luxemburskej spoločnosti M7 Group.
1. mája 2017 bude predstavená nová podoba značky Skylink. Dôjde k zmene hlavného grafického prvku loga, ktorý bude po novom rovnaký pre všetky televízne platformy luxemburskej spoločnosti M7 Group, ako aj k zmene logotypu (spôsobu zobrazenia názvu značky). Úpravami samozrejme prejdú aj webové stránky a všetky ďalšie marketingové materiály. Redizajn sa odrazí rovnako v masívnej reklamnej kampani, ktorá štartuje začiatkom mája.
Pokračovanie nižšie:
„Nové logo je inšpirované štylizovaným kaleidoskopom (krasohľadom), ktorý symbolizuje programovú pestrosť ponuky Skylinku a ostatných televíznych platforiem skupiny M7 Group v krajinách Beneluxu (CanalDigitaal, TV VLAANDEREN, TéléSat, Online.nl), Rakúsku (HD Austria) a Nemecku (M7 Deutschland). Rozsah a pestrosť ponuky, z ktorej si vyberie naozaj každý divák, bude tiež jedným z hlavných motívov kampane,“ uviedol prevádzkovateľ.
Celková stratégia Skylinku sa podľa operátora nemení, podobne ako aj celej skupiny M7 Group. Kľúčovými hodnotami, okrem bohatej a žánrovo pestrej ponuky, zostáva dôraz na najlepšiu možnú kvalitu a flexibilitu. Jaromír Glisník, člen predstavenstva M7 Group, k tomu dodáva: „Počas uplynulých rokov prešla celá skupina M7 Group významnou technologickou premenou. Vo všetkých krajinách, kde pôsobíme, sme prešli na vysielanie v HD kvalite a sprístupnili zákazníkom televízne vysielanie aj mimo dosah tradičných satelitných a káblových operátorov, tzn. na tabletoch, telefónoch a počítačoch. Inovácie v oblasti produktov a služieb sa samozrejme snažíme premietať aj do našej komunikácie smerom von, k zákazníkom. Logo a vizuálny štýl celkovo chápeme ako dôležitú súčasť našej identity, a preto je logické, že časom dochádza k vývoju aj tu. Nový smer viac integruje všetky značky v rámci skupiny, pôsobí modernejším dojmom a zároveň poskytuje priestor pre výraznejšie odlíšenie našej komunikácie od ostatných značiek na trhoch, kde ponúkame svoje služby.“
No asi nevedia čo s peniazmi, čo majú navyše. 🙁
Mne to logo je nejako povedomé, niečo mi pripomína. Neviem či podobné (geometrické) útvary neboli na logu voľakedajšieho Technopolu.
Áno máš pravdu, to logo sa podobá na logo Technopolu: minv.sk/swift_data/source/policia/keu_pz/symposium/technopol_logo.gif
Inak asi si myslia, že ak zmenia logo a grafiku, že si ovčania budú myslieť, že ide o novú platformu a budú mať na pobočkách také návaly… Škoda, že to neurobili k 1. aprílu… malo by to opodstatnenie…
Asi masívny odchod nespokojných zákazníkov urobil svoje… Ovčania začali dostávať rozumy… konečne ! ! !
Aspon je vidiet kam idu peniaze zo servisneho poplatku
Podľa mňa by im stačilo logo s farebnými pruhmi monoskopu. Aj by ich to na SK vystihovalo aj ich pestrosť vypnutej ponuky. Balíkymajú drahšie ako káblovky.
Podľa mňa je dôvod iný. Tak, ako si voľakedy firma J&T nevedela rady s doživotnou ponukou zadarmo a musela SKYLINK predať (zaujímavé je, že predsedom predstavenstva je Mr. Glisník, ktorý tam bol aj za J&T – pretože Predsedu predstavenstva si dosádza vždy najsilnejší z majiteľov), tak teraz nastal čas na rebranding – premaľovanie fasády, pretože ten doterajší SKYLINK si za posledné mesiace už vypočul dosť sťažností od divákov. SKYLINK s novým logom asi začne novú etapu svojho podnikania, kedy sa diváci zmieria s tým, že za sledovanie TV sa platí. Inak v tom by problém nebol, ale pes je zakopaný v tom, že už aj za stanice, ktoré divák nesleduje alebo nechce sledovať sa musí platiť a naopak tie, ktoré chce sledovať, tie sa rušia. Zaujímavá doba. Budú musieť ešte vymrieť 2 generácie, aby tieto nové pravidlá väčšina akceptovala (teda aspoň vnútorne, pretože o tom som presvedčený, že bude dosť takých, ktorí budú platiť – z pohodlnosti).
Zdravím.
Som velmi sklamaný z nekutočne sa zvýšujucimi servisnými poplatkami Sylink.
Mám u Vás dva karty ale som už velmi olutoval.
Z jednorázoveho poplatku za kartu ste si z televíznych divákov spravili pekne dojne kravy.
Karta a aktivácia u Vás stojí neskutočne peniaze. O.K. to sa este da, ale to zdrazosanie servisného poplatku ste si mohli odpustit.
Aby sa z Vás o chvýlu nestala krachujuca spoločnost.
Som znechutený Vašim správaním ako ste nalákali ludí.
Skylink už u mňa skončil…za tú ich nenaržanosť!
To sa raz zadusia s tými peniazmi… Všetci sa na nich zdieračov a nenažrancov vykašlite a radšej si dajte späť anténu a ak máte možnosť tak prijímajte cez anténu aj TV z okolitých štátov. A radšej si čítajte, pozrite dokument alebo film bez reklám na PC, choďte von, do lesa a urobíte pre seba viac a ešte aj ušetríte zato peniaze a môžte si kúpiť niečo iné…