Už niekoľko našich čitateľov portálu SatelitnaTV.sk nás upozorňuje na skutočnosť, že zákaznícka linka satelitnej platformy Skylink je tak preťažená, že ani po 10 minútovom čakaní sa nedočkáte spojenia s operátorom.
V našej redakcii sme preto spravili malý test a môžeme skutočne potvrdiť problémy našich čitateľov. Našu požiadavku na zákazníckej linke v Skylinku sme vybavili až po viac ako 20 minútovom telefonáte.
Pokračovanie nižšie:
Problémy priznáva aj samotný výkonný riaditeľ Jaromír Glisník. Ako pre náš portál SatelitnaTV.sk povedal: Od spustenia akcie Výmena karty s bonusom sa stretávame s obslužnosťou zákazníckeho servisu. Naviac je obdobie dovoleniek. Snažíme sa ako môžeme, ale situácia sa lepší iba pozvoľna. Verím, že do týždňa sa to vyrieši. Ďakujem za pochopenie.
Poznámka redakcie: Aj napriek tomu, že operátorky na zákazníckej linke v platforme Skylink nestíhajú vybavovať telefonáty. Písomnú formu otázok a žiadostí vám vybavia najneskôr do 24 hodín. Odporúčane preto našim čitateľom využiť skôr písomnu formu cez kontaktný formulár, ktorý je priamo na webových stránkach satelitnej platformy www.skylink.sk
Blbosť. Ja som sa dovolal hneď.