Reklama

Všetko to čo je potrebné vedieť o servisnom poplatku, ktorý zavádza Skylink a CS Link

Vzhľadom k veľmi aktuálnej a veľmi diskutovanej téme či už na strane predajcov, alebo aj koncových zákazníkov ohľadom servisného poplatku sme sa rozhodli dať dokopy niekoľko otázok a odpovedí ohľadom zavedenia servisného poplatku, ku ktorému sa odhodlala spoločnosť M77 Group, ktorá prevádzkuje platformy Skylink, CS Link.

Pokračovanie nižšie:

Na čo je servisný poplatok určený?
Servisný poplatok je určený na zákaznícky servis, prevádzku systému podmieneného prístupu vrátane prístupových kariet, technické zabezpečenie atď.

Koľko budem platiť za servisný poplatok?
Výška servisného poplatku je stanovená na 1,20 €/mesiac, alebo 14,40 € na rok.

Akou formou bude možné zaplatiť za servisný poplatok?
U mesačnej platby budú sprístupnené dva spôsoby – SIPO a Inkaso z účtu (prvý mesiac zadarmo), u platby na rok dopredu budú sprístupnené všetky doteraz využívané spôsoby (kreditnou kartou, u predajcov atď.). Pripravuje sa aj platba formou SMS na 10 dní za 1 € .

Mám doma niekoľko kariet, bude treba platiť za každú kartu?
Áno, servisný poplatok sa vzťahuje na každú kartu a nie na jedného užívateľa.

Servisný poplatok sa vzťahuje aj na nové IRDETO karty?
Áno, servisný poplatok sa vzťahuje na všetky typy dekódovacích kariet.

Čo sa stane ak servisný poplatok neuhradím?
V prípade, že servisný poplatok zákazník neuhradí, nebude môcť ďalej sledovať akékoľvek kódované programy z ponuky. Nekódované televízie ako TV LUX, TA3, CETV bude možné samozrejme sledovať.

Ak poplatok neuhradím a po roku si to rozmyslím, bude možné ešte po tejto dobe zaplatiť servisný poplatok?
Áno, ak si to po roku rozmyslíte a následne uhradíte servisný poplatok, bude možné opätovne kartu používať.

Využívam platenú ponuku, budem tiež musieť platiť servisný poplatok?
Nie, v cene platených balíkov bude už zahrnutý tento poplatok. Cena platených balíkov sa nemení.

Využívam aj druhú kartu v domácnosti – NEXT, budem platiť aj za túto kartu servisný poplatok?
Nie, v poplatku za kartu NEXT je už zahrnutý tento poplatok.

Komu a kedy vzniká povinnosť platiť servisný poplatok
Pre karty registrované pred 1. 9. 2012 je servisný poplatok nutné platiť až po uplynutí 24 mesiacov od dátumu registrácie karty (vzťahuje sa aj na karty Skylink VÝMENA). Pre karty registrované 1. 9. 2012 a neskôr sa servisný poplatok platí až po uplynutí 12 mesiacov od dátumu registrácie (vzťahuje sa aj na karty Skylink VÝMENA).

Prečítajte si tiež: Platformy Skylink a CS Link zavádzajú servisný poplatok pre všetkých zákazníkov

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. Keď vtáčka lapajú pekne mu spievajú a potom z vás spravia delikatesu a už platíte ani neviete za čo tak ako pomoc Grékom????????

  2. A už je to tu dneska mi zakódovali kartu a neviem pre čo hoci som registrovaný???????!?!?!?!..

  3. Nerozumiem tomu nazvu“pojem servisny poplatok“ za co a aky servis…(priklad-ked za spatneho pocasia a strate signalu vsetkych programov nikto nezabezpecuje kvalitu signalu na jeho obnovenie…v com teda spociva pojem servis…ved kupou satelitu a jeho prislusenstva aj s kartou a mesacnymi alebo rocnymi platbami mam mat zabezpecene vsetky sluzby spojene s pohodlnym sledovanim TV programu.? Pri kupe starej alebo novej karty sa nic nepise o nejakom servise…tu si uz kazda spolocnost robi zo zakaznikom co chce…a ked uz ,to ten servisny poplatok sa neda zahrnut do spolocnej platby za uzivanie ktorejkolvek volby…to uz ma doplacat ten zakaznik aj na zvlastnych poplatkoch ,ktore si bude tvorit kedy sa vam zachce… Kam to vlastne spejeme …,na aku stolicku to mame vlastne zasa doplacat,to co tam mate za“ mnegment „.!Dakujem za vas uctihodny vykon….

  4. Je 25.9.2012 – poplatok som nezaplatil a stále sledujem CS-link :). Som zvedavý, kedy to zablokujú. Hneď potom idem kúpiť DVB-t anténu.
    Skylink nepodporím!!!!!!!!!!!!

  5. Dobrý deň, budete nás pred uplynutím platnosti karty vyzývať k zaplateniu
    na ďaľšie obdobie formou šeku. Ďakujem Sládek

  6. V prípade , že chcem zaplatiť poštovou poukážkou na pošte, neviem adresu adresáta, ktorému to platím. Nedozvedel som sa ju ani v časopise Skylinku Program. Alebo stačia iba variabilné symboly?
    Viete mi poradiť? Ďakujem.

  7. Skylink nema v SR pobocku. Vsetko riesia externe firmy. Ma tu ale P.O.BOX v Cadci. To je kontaktna adresa. Ak mozem odporucit tak je lepsie zaplatit u predajcu a bez dalsich poplatkou. Posta si nauctuje este aj poplatok.

  8. je to ubohe…tu aspon vidiet, ze ako to dopadne ked si chce niekto napchat vacky 😀 …namiesto toho aby som si vazil zakaznika, ze bol ochotny zaplatit za moje sluzby, mu este ako bonus po urcitom case nauctujem servisny poplatok, ktory, vlastne ani nikto nevie za co musi zaplatit lebo ho odpoja…dnes si kupim auto znacky A a o pol roka mi zavolaju z firmy A, ze ak nezaplatis, stlacime tlacidlo a ty uz nikdy nenastartujes :DDD, takze rusim satelit, páni D A K U J E M E!!!

  9. Napadlo už niekoho vrátiť zablokovanú kartu predajcovi a získať späť svojich 75 € ?

  10. Dobrý deň.Kamarát si kúpil cslink kartu asi v 27.12.2012-bola to výmena karty.Dnes mi rozprával,že mu nejdú niektoré programy ako HBO,HBO2,a iné,prečo je to tak,myslel som si,že asi mesiac alebo dva mu pôjdu tieto programy ako akcia,Ako to vlastne je a ako dlho mu tak karta plati-ten servisný poplatok.ďakujem

  11. Karty registrované od 1. 10. 2012 (vrátane) majú v cene zahrnutý Servisný poplatok na 12 mesiacov a nie je žiadne promo.

    http://www.satelitnatv.sk/2012/08/skylink-zmena-akcnej-ponuky-so-zavedenim-servisneho-poplatku/

Komentáre už nie sú povolené.