Reklama

Nový profil iTV – viac hudby

Poľský kanál iTV rozširuje ponuku hudobných programov. Chce sa zamerať aj na mladšiu cieľovú skupinu. Investuje do kvalitnej produkcie a grafického dizajnu.

Stanica – zatiaľ zábavno-lifestyleová, zavádza do programu viac hudobných programov, tešiacich sa najväčšej popularite medzi divákmi. Analýzy sledovanosti ukázali, že hudobné vysielanie, ktoré tvorilo asi 1/3 programu, sledovalo o 50% viac divákov ako v priemere za celé vysielanie iTV (porovnanie údajov za prvý polrok 2012, miera: AMR, založený na Nielsen Audience Measurement). Navyše, hudobné programy sú populárne medzi mladšími divákmi.
Pokračovanie nižšie:


„Chceme využiť tento potenciál, preto investujeme do hudobnej ponuky a dáme stanici nový profil programu. Zameriame sa na mladšie publikum, a to predovšetkým zo skupiny 13-29 rokov, ktorí v televízii hľadajú predovšetkým hudbu“, hovorí Agnieszka Bobrukiewicz, predsedkyňa Telestar S.A.

Do nového programu iTV pridá hudobné žánre ako pop, dance alebo disco. V programe sa objavilo okrem iného vysielanie „Disco Polo Show“ zo zoznamu hitov tohto žánru, a tiež „Disco Tour“ so správami z klubov a disco koncertov.

„Účinky tejto novej stratégie ukazujú výsledky sledovanosti iTV v júli, kedy sme začali vykonávať zmeny v rozvrhu. Stanicu sledovalo v priemere o 25 percent viac divákov ako v prvých šiestich mesiacoch roka“, hovorí Agnieszka Bobrukiewicz.

Okrem programových zmien, vysielateľ investuje do kvality výroby a grafického dizajnu.

Novú tvár hudobnej stanice podporuje slogan „Múza na maximum.“ iTV ho bude používať okrem iného v auguste pri propagovaní naplánovaných noviniek v ponuke.

* AMR, skupina 16-49 rokov, údaje Nielsen Audience Measurement

Technické parametre pre príjem:
Družica: Eutelsat Hot Bird (13°E)
Frekvencia: 11 488 MHz
Polarizácia: Horizontálna
SR: 27 500
FEC: 5/6
Norma: DVB-S
Modulácia: QPSK
Provider: Cyfra+
Kódovanie: nie

(satkurier.pl)

Mohlo by vás ešte zaujímať