Do top manažmentu generálneho riaditeľa Rozhlasu a televízie Slovenska Václava Miku nastupuje od 4. septembra 2012 Daša Matušíková, ktorá naposledy pôsobila ako marketingová riaditeľka banky ZUNO. Daša Matušíková sa dnes stala novou riaditeľkou Sekcie komunikácie RTVS.
Pokračovanie nižšie:
„Verím v potenciál verejnoprávneho média a práve toto je aktuálne jeden z najambicióznejších projektov, ktoré má RTVS pred sebou. Osobne túto príležitosť beriem ako veľkú výzvu prispieť k pozitívnej zmene a byť súčasťou tímu Václava Miku. Profesionálne vnímam pozíciu riaditeľky komunikácie ako výzvu vybudovať funkčný a dlhodobo konzistentný marketing verejnoprávneho média, ktorý bude prispievať k budovaniu úspešnej inštitúcie, jej dobrého mena a imidžu,“ povedala Daša Matušíková, nová riaditeľka Sekcie komunikácie Rozhlasu a televízie Slovenska.
Daša Matušíková (1973) vyštudovala Obchodnú fakultu Ekonomickej univerzity v Bratislave, špecializáciu obchod a marketing. Počas svojej profesionálnej dráhy pracovala na rôznych pozíciách pre agentúry SORIA & GREY a PUBLICIS/KNUT. Bola zodpovedná za komunikačnú stratégiu, medzinárodné strategické projekty a koordináciu kľúčových kampaní významných spoločností pôsobiacich na Slovensku (Orange Slovensko, Renault, HP, L´Oreal). V rokoch 1999 až 2001 sa podieľala na príprave mediálnej stratégie Slovenského rozhlasu.
Daša Matušíková naposledy pôsobila ako marketingová riaditeľka banky ZUNO, kde bola zodpovedná za tvorbu komplexnej stratégie a implementácie tejto značky na slovenskom a českom bankovom trhu.
(RTVS)