Zákazníci platformy freeSAT by UPC Direct môžu od dnes 27. novembra 2012 kontaktovať oddelenie zákazníckych služieb okrem štandardne dostupných kontaktov aj pomocou internetovej služby Skype. Každý zákazník tak môže kontaktovať platformu freeSAT aj cez internet a spojiť sa s operátorom úplne zadarmo. Kontaktné meno je: freesat.slovensko.
Pokračovanie nižšie:
Tunde Hubina, riaditeľka oddelenia zákazníckych služieb spoločnosti UPC DTH S.à r.l., povedala: „Veríme, že práve priateľské správanie k zákazníkovi je dôvodom, prečo klienti majú záujem o naše služby, odporúčajú nás ostatným a zostávajú nám verní. Na poskytované služby sme hrdí a budeme sa snažiť, aby starostlivosť o zákazníka bola v UPC DTH vždy priateľská a ústretová.“
Pripomeňme, že platforma spustila pred nedávnom aj svoje stránky na sociálnej sieti Facebook. Viac o tejto novinke sa dočítate v našej predchádzajúcej správe: freeSAT by UPC Direct už aj na sociálnej sieti Facebook.
Je to fajn, mať možnosť riešiť veci aj cez Skype. Jednoznačne krok vpred, ústretový prístup k zákazníkovi. Palec hore.
najlepšie je to keď sa bude snažiť dovolať 10 zákazníkov 🙂