Spoločnosť UPC DTH, ktorá prevádzkuje satelitnú platformu freeSAT by UPC Direct, prejde v najbližšom období na výrazne jednoduchší postup uzatvárania zmlúv s klientom. Tento nový proces už nebude vyžadovať podpis písomnej zmluvy u autorizovaných predajcov. Overovanie a súhlas klienta bude po novom prebiehať telefonicky s vyškolenými operátormi priamo zo zákazníckeho centra. Tento nový proces uzatváranie zmlúv sa nazýva „Paperless“.
Pokračovanie nižšie:
V súčasnosti nie je ešte známe, kedy prejde spoločnosť UPC DTH na tento nový spôsob uzatvárania zmlúv s klientmi. Počas leta však bude prebiehať zaškoľovanie autorizovaných predajcov. Predpokladáme preto, že by mohla UPC DTH prejsť na tento nový spôsob už na jeseň tohto roka.
Príklad nového uzatvárania zmluvy s klientom u autorizovaného predajcu:
1. Predajca overí zákazníkovu totožnosť a zadá jeho údaje do systému.
2. Prebehne overenie zákazníka v systéme.
3. V prípade schválenia bude objednávka predaná inštalačnému technikovi. Pokiaľ má zákazník záujem o samoinštaláciu, predajca informuje klientské centrum, ktoré klienta obratom kontaktuje a prevedie s ním zmluvné overenie.
4. Klient následne požiada o aktiváciu karty.