Stanica PLUS prejde kompletným grafickým liftingom. Moderná PLUSka vstúpi do novej televíznej sezóny 2014 pripravená obhájiť pozíciu jednotky medzi malými stanicami a zaujať tak miesto plnohodnotnej alternatívy k ostatným televíziám, vrátane tých najväčších. Už teraz je stanica poznateľná podľa typickej programovej ponuky – exkluzívnych seriálov C.S.I., kultových Simpsonovcov, atraktívnych dokumentov typu Letecké katastrofy, populárnych domácich seriálov Profesionáli a Mafstory, či atraktívnych prevzatých show ako je americký X Factor.
Pokračovanie nižšie:
Tím grafických dizajnérov pri novej grafike kopíruje jasný úmysel televízie dosiahnuť rovnocenné postavenie všetkých kanálov JOJ Group. PLUS nie je len pre mužov. Šéfdizajnér Dalibor Hriadeľ a dizajnér Jakub Jurášek pri kreovaní nového grafického konceptu mysleli na vkus mužského diváka práve tak ako na ten ženský. Dominantným motívom novej grafiky je sklenená črepina, ktorá v symbióze so zaužívaným claimom “Keď chceš viac”vysvetľuje jej hlavnú filozofiu – ak hľadáš alternatívu k TV JOJ alebo WAU TV, keď chceš ešte viac filmov, seriálov, dokumentov či svetových hviezd, zapni si PLUS.
Nové logo je výlučnou autorskou prácou, ktorá zachováva esprit loga z roku 2011, no zároveň ho posúva do inej dimenzie. Autor Jakub Jurášek presne zadefinoval každú líniu i zakrývenie. Ostré hrany a kosé uhly logo dynamizujú, odtiene zelenej farby mu dodávajú sviežosťa guráž.
Nová staničná grafika PLUS 2013 spája mužský drive a ženskú atraktivitu, má moderný vzhľad, je mladistvá a pripravená zasiahnuť mladého dynamického diváka. Štartujeme už v nedeľu 17. novembra 2013 skoro ráno. Okamih uvedenia progresívneho dizajnu dáva konkurencii jasný signál, že stanica PLUS viac nepatrí medzi malé televízie. Jej ambície sú v tejtochvílirozhodnevyššie.
(JOJ Group)
Tento nepozerateľný kanál už dávno nemám medzi programami.
Pokiaľ bude na obrazovke to červené koleso o vekovej dostupnosti /a to úplne zbytočne / tak je úplne jedno aké tam bude logo stanice, skrátka logo zaniká.