Skupina Markíza pokračuje v zvyšovaní technickej kvality svojho vysielania na všetkých troch programových službách – Markíza, Doma a Dajto. Od pondelka 30. júna 2014 prechádza ako prvá na trhu na bezpáskový systém reklamy, klienti tak budú svoje komunikáty dodávať výlučne už len vo forme elektronických súborov.
„Ide o ďalší výrazný posun vpred v líderstve skupiny Markíza v technologických inováciách,“ povedal Zdenko Ryšavý, riaditeľ Centra techniky skupiny Markíza.
Pokračovanie nižšie:
Klienti budú svoje materiály uploadovať priamo na server skupiny Markíza, čím ušetria náklady na pásky či služby kuriérov. „Vďaka tomuto kroku bude naša spolupráca s obchodnými partnermi ešte rýchlejšia a efektívnejšia,“ skonštatoval Florian Skala, riaditeľ Centra reklamy skupiny Markíza.
Skupina Markíza postupne uskutočňuje zásadné kroky k zvyšovaniu obrazovej, zvukovej či grafickej kvality svojho vysielania. Ambíciou je, aby sa do konca roku 2014 všetky vlastné formáty, vrátane spravodajstva a publicistiky, vyrábali a vysielali v natívnej HD kvalite.
Aktuálne si už diváci v najvyššej obrazovej kvalite môžu vychutnávať najsledovanejšie pôvodné seriály Búrlivé víno a Chlapi neplačú, či sériu príbehov Rodinné prípady, ako aj vybrané akvizičné filmy a seriály.
No to je mi novinka, bez pások už pracujeme pár rokov , všetko posielame a aj nám posielajú cez FTP server.
Hmm paráda za reklamu nezaplatia 10 020€ ale iba 10 000€ 🙂