Spoločnosť Discovery Networks pre strednú a východnú Európu, Blízky východ a Afriku (CEEMEA), divízia Discovery Communications, oznámila dnes zmenu vizuálneho štýlu svojho hlavného kanálu Discovery Channel.
Nová podoba, s ktorou sa diváci v Slovenskej republike a v Česku prvýkrát stretli 24. júna, je dielom tímu grafikov Discovery Networks CEEMEA pod vedením kreatívneho riaditeľa Stephena Royleho. Ústredným motívom novej grafiky je modernizované logo, v ktorom sa tradičná zemeguľa používaná u značky Discovery prelína s veľkým písmenom „D“.
Pokračovanie nižšie:
„Zemeguľa sa teraz objavuje v niekoľkých rôznych, dynamicky stvárnených podobách, ktoré môže náš kanál kreatívne používať podľa kontextu. Tematická sada návrhov zahŕňa „hrdinskú“ zemeguľu, zlatú zemeguľu, ohnivú zemeguľu, ľadovú zemeguľu, vodnú zemeguľu a zemeguľu ako ľudský výtvor. Symbolizujú bohatú programovú ponuku kanálu Discovery a sú späté s rôznymi témami, ktorým sa Discovery Channel venuje,“ doplnil kreatívny riaditeľ Discovery Networks CEEMEA Stephen Royle.
„Nová vizuálna podoba vysielania kanálu Discovery Channel symbolizuje ďalší stupeň jeho vývoja v reakcii na potreby a záujmy dnešného publika. Nový vzhľad je univerzálnejší a dynamickejší, avšak hlboko zakotvený v našej dlhoročnej tradícii uspokojovaniu zvedavosti našich divákov,“ komentuje Richard Pembroke, Head of Channels, Discovery Networks CEN.
So zavedením novej grafiky prichádza Discovery Channel aj s novou letnou programovou schémou v ktorej sa objavia premiérové programy ako Americkí kopáči, Stratené a predané, Podmorský lovci či Automobilové podzemie.
Zemeguľa nezemeguľa je nanič kým nepochopia, že s 4:3 môžu uspieť iba v praveku!!!
Toho sa uz asi nedockas, skor SD zrusia ako by mali prejst na 16:9.
Veď cez freeSat idú už dávno 16:9…tiež nechápem prečo to nepustia tak do všetkých sietí.