Rozhlasové programové služby RTVS pripravili pre poslucháčov ďalšiu významnú zmenu, ktorá je pokračovaním stratégie rozvoja rozhlasových služieb generálneho riaditeľa RTVS Václava Miku. Rádio Devín a postupne aj ďalšie programové služby získajú novú zvukovú grafiku. Na jej vývoji sa spoločne podieľali Sekcia marketingu a komunikácie RTVS a programový manažment rozhlasu.
Zmeny sú prirodzeným pokračovaním programovej koncepcie, ktorú odštartovali výsledky komplexnej mapovacej štúdie, exkluzívne realizovanej pre rozhlas na vzorke 1063 respondentov vo veku 15 – 65 rokov. Zmenila sa nielen programová štruktúra, ale taktiež bola pripravená jasnejšia profilácia jednotlivých staníc. „Okruh poslucháčov verejnoprávnej inštitúcie je rôznorodý, preto programové nastavenie jednotlivých rádií aktuálne zohľadňuje široké spektrum záujmov a očakávaní verejnosti. To, čo novú kvalitu obsahu prirodzene zvýrazňuje a dotvára, je nový zvukový obal,“ povedal k zmenám riaditeľ programových služieb Slovenského rozhlasu Vincent Štofaník.
Pokračovanie nižšie:
Podľa riaditeľky Sekcie marketingu akomunikácie RTVS Daši Matušíkovej marketingový projekt Marketingová stratégia pre rozhlasové programové služby definuje nielen cieľové skupiny jednotlivých rozhlasových služieb, ale aj základnú esenciu ich značiek či úpravu hudobného obalu. „Meníme zvukovú grafiku a v prípade niektorých rádií nastane aj zmena korporátnych hlasov. Snažili sme sa projekt realizovať v interných kapacitách RTVS, pracovná skupina bola zložená z kolegov zo Sekcie marketingu a komunikácie a šéfdramaturgov jednotlivých rádií,“ dodala D. Matušíková.
Realizácia zmien sa začína dnes spustením hudobnej grafiky Rádia Devín. Novým hlasom Devína sa stal Vladimír Jedľovský a upútavkovým hlasom Lucia Vráblicová. Autorom zvukovej grafiky je hudobník a skladateľ Roman Ferianc. Ako ústredný slogan Rádia Devín bolo zvolené jednoduché, ale zároveň provokatívne heslo „Vypnite“. Vzniklo v interných kapacitách marketingu RTVS a jeho autorom je copywriter Robert Bunča. „V Rádiu Devín nežijeme voľbami, nedotýkajú sa nás majstrovstvá sveta v hokeji, nepoznáme časové znamenia. Počúvame Rádio Devín, aby sme po návrate do bežného sveta mohli zas naplno zapnúť. A práve to, čo prežívame pri počúvaní, nám pomáha orientovať sa v bežnej každodennosti,“ vysvetlila pozadie vzniku nového hesla riaditeľka Rádia Devín Eva Reiselová.
Poslucháčov Devína budú vo vysielaní sprevádzať aj tieto slogany:
To je váš čas. Rádio Devín – vypnite
Zážitky zapísané do duší. Rádio Devín – vypnite
Program skomponovaný pre vás. Rádio Devín – vypnite
Žijeme umením každý deň. Rádio Devín – vypnite
Slogany nájdete aj na http://bit.ly/novagrafikadevin
Nové hudobné grafiky programových služieb Rádio Slovensko a Rádio Regina budú predstavené
v krátkom časovom horizonte.
Viac ako zvukova grafika by ma ocaril prechod z FM do T-DAB
Prepánajána, čo to má byť:
„získajú novú ZVUKOVÚ GRAFIKU“, [či HUDOBNÁ GRAFIKA?] to je niečo podobné ako: .
Alebo „zvukový/hudobný obal“ ???
Skôr niečo ako: zvukový alebo hudobný podmaz.
slovnik.juls.savba.sk/?w=podmaz&s=exact&c=O786&d=kssj4&d=psp&d=scs&d=sss&d=peciar&d=ma&d=hssjV&d=bernolak&d=obce&d=priezviska&d=un&d=locutio&d=pskcs&d=psken&d=noundb&ie=utf-8&oe=utf-8
Nie: … riaditeľky Sekcie marketingu akomunikácie RTVS Daši Matušíkovej…
Ale: … riaditeľky Sekcie marketingu akomunikácie RTVS Daše Matušíkovej…
To mame aj take radia. ??? Ved tam treba ludi zaplatit aby to pocuvali. Je to ako za trest.