Spoločnosť Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA), divízia spoločnosti Discovery Communications, oznámila, že celé portfólio jej 22 kanálov bude v strednej a východnej Európe, na Blízkom východe a v Afrike ponúkať jeden spoločný distribučný tím.
Tím pod vedením viceprezidentky pre distribúciu Oksany Janušovskej bude zodpovedný za distribúciu najzaujímavejšej ponuky plateného televízneho obsahu v regióne, vrátane kanálov zameraných na zábavnú faktografie, životný štýl a šport. Spojené portfólio zahŕňa kanály Eurosport, Discovery Channel, TLC či ID Xtra.
Pokračovanie nižšie:
„Športové programy sú vrcholnou formou faktografickej zábavy a prirodzene rozširujú záber spoločnosti Discovery, ktorá sa tomuto žánru venuje už takmer 30 rokov. Zavedené značky, talentovaní ľudia a veľké ambície – vďaka tomu všetkému sa môžeme zamerať na vytváranie hodnoty pre pridružené spoločnosti, partnerov, divákov a akcionárov, k čomu nám pomôže práve ponuka zjednoteného portfólia na trhu,“ komentuje tento krok Oksana Janušovská, viceprezidentka pre distribúciu spoločnosti Discovery Networks CEEMEA.
Agentúrny predaj obsahu kanálu Eurosport bude naďalej riadiť Benjamin Deshayes, ktorý bol novo vymenovaný za zástupcu riaditeľa pre distribučnú stratégiu Discovery v regióne CEEMEA, priamo podriadeným viceprezidentke pre distribúciu Oksane Janušovskej. Deshayes pracuje pre Eurosport od roku 1998. Je zodpovedný za predaj partnerom na trhoch strednej a východnej Európy a riadil viacero významných projektov, napríklad spustenie vysielania v miestnych jazykoch v tomto regióne.
Spoločnosť Discovery Networks International (DNI) vykázala svoje doposiaľ najlepšie štvrťročné výsledky. Vďaka rekordnej sledovanosti a rastu návštevnosti v medzinárodnom meradle dosiahla DNI v druhom štvrťroku tohto roka 621 miliónov divákov na celom svete (medziročný nárast o 3%). DNI v 25. roku svojho pôsobenia naďalej zaznamenáva exponenciálny rast, vrátane dosiaľ najvyššie priemernej sledovanosti (medziročný rast o 9%) a doteraz najväčšej návštevnosti svojich internetových stránok (medziročný rast o 45%) a sociálnych platforiem (medziročný rast o 250%).