Telekom prináša na trh novú službu plateného technického poradenstva a servisných služieb nielen k svojim produktom pod novou značkou Pôjdeto.
Sloganom novej služby je „Rozchodíme technológie“, pričom zahŕňa technické poradenstvo a pomoc pri nastavení alebo prípadných problémoch s rôznymi zariadeniami ako sú mobilné telefóny, tablety, notebooky, routre alebo TV. V portfóliu možno nájsť nastavenie bezdrôtovej siete, optimalizáciu spomaleného počítača, zálohu a prekopírovanie údajov, hardvérové opravy v prípade prasknutého displeja, nefunkčného konektora apod., ale aj inštalácie služieb ako je satelitná televízia.
Pokračovanie nižšie:
Zákazník si môže objednať servis cez webový portál www.pojdeto.sk alebo bezplatnú infolinku 0800 800 700, kde im kvalifikovaní špecialisti pomôžu identifikovať možnú príčinu problému a ponúknu vhodné riešenie – objednajú výjazd technika alebo odporučia návštevu predajne. Pri neskoršom rozširovaní služby sa počíta s doplnením vzdialenej podpory. Cieľovú skupinu tvoria predovšetkým rezidenční zákazníci a menšie firmy.
Súčasťou uvedenia Pôjdeto, ktoré štartuje v pilotnej prevádzke, je otvorenie značkového kiosku v prvej predajni Telekomu. Telekom Centrum v bratislavskom Avione od dnešného dňa poskytuje servisné služby priamo na mieste – od jednoduchého bezplatného poradenstva až po náročnejšie platené zásahy, ktoré sú zosumarizované v prehľadnom cenníku.
(Telekom rozchodí technológie pod značkou Pôjdeto) :
KDE (to pôjde)?
Lepšie názvy ešte nevymysleli (DAJTO, …) .
Pôjde to ??
To je čo !? To napadlo iba Telekom, lebo to nepôjde, u nás na dedine nejde ani DSL a nie VDSL či VDSL 2 alebo nedajbože Optika 😀
Fakt nevedia čo by ponúkali a uniká im podstata a to je kvalita poskytovaných služieb.
Odpoviem si sám sme na Slovensku tak nečakaj nič lepšie.
Vláda sľubovala internet pre vidiek a nestačíme sa čudovať tie rýchlosti nemajú hádam ani v Afganistane.