Telekom prináša svojim zákazníkom v spolupráci s Allianz – Slovenská poisťovňa možnosť zabezpečiť si pravidelné splácanie svojich výdavkov v prípade vážnych a nečakaných životných udalostí. Nová služba má názov Poistenie faktúry a umožňuje zákazníkovi úhradu faktúr v prípade vzniku nepredvídateľných situácií. O novej službe dnes informoval samotný operátor.
Pokračovanie nižšie:
„Poistenie faktúry pomôže splatiť pravidelné mesačné platby za telefón, internet a platby spojené s bývaním bez dokladovania výšky pravidelných platieb. Poistné plnenie je vyplácané priamo zákazníkom v hotovosti alebo na bankový účet, nová služba im tak umožňuje vysporiadanie faktúr nielen od Slovak Telekomu, ale aj iných spoločností,“ uviedol Michal Korec, hovorca pre financie a služby spoločnosti Slovak Telekom.
So službou Poistenie faktúry 50 získa zákazník v prípade vzniku poistnej udalosti poistné krytie 50 eur mesačne (až do výšky 300 eur) len za 1,49 € mesačne. V rámci služby Poistenie faktúry 50+, ktoré zahŕňa aj riziko nezamestnanosti, získa poistné krytie až do výšky 1800 eur.
Balíček | Mesačné plnenie | Poistené riziká | Mesačný poplatok |
Poistenie faktúry 25 | 25 € | Úrazová hospitalizácia, pracovná neschopnosť, invalidita | 0,99 € |
Poistenie faktúry 25+ | 25 € | Úrazová hospitalizácia, pracovná neschopnosť, invalidita, nezamestnanosť | 1,99 € |
Poistenie faktúry 50 | 50 € | Úrazová hospitalizácia, pracovná neschopnosť, invalidita | 1,49 € |
Poistenie faktúry 50+ | 50 € | Úrazová hospitalizácia, pracovná neschopnosť, invalidita, nezamestnanosť | 3,49 € |
Poistenie faktúry si zákazník môže aktivovať osobne vo vybraných predajniach Telekomu, alebo jednoducho cez SMS.
Ponuka je dostupná pre zákazníkov mobilných aj fixných služieb Telekomu.
Viac informácií nájdete na www.telekom.sk/poistenie-faktury.