Česká komerčná televízia Prima sa predstaví českým divákom s novým konceptom grafiky a designu.
Už v nedeľu 27. augusta budú môcť diváci vidieť upútavky v modernom dizajne s novou grafikou a písmom. Cieľom tejto zmeny je podľa vysielateľa predstaviť Primu ako ústretovejšiu, zábavnejšiu a progresívnu televíziu pre všetkých. Kreatívne spracovanie vychádza aj z jesenného claim „Uvidíme sa“, ktoré naznačuje, že TV Prima sa už teší až sa so svojimi divákmi uvidí u televíznych obrazovkách.
Pokračovanie nižšie:
„Prinášame divákom novú vnútornú grafiku, ktorá reflektuje súčasný moderný design. Dynamický pohyb im umožní intuitívne vnímanie informácií, pričom ide o jednoduchý a zrozumiteľný obrazový princíp. Súčasnú farebnú paletu sme rozšírili o ďalšie odtiene, ktoré urobia zo sledovania ešte atraktívnejší zážitok,“ hovorí Michal Pacina, kreatívny riaditeľ FTV Prima a spoločnosti DEPARTMENT, ktorá nový koncept pre televíziu Prima vymyslela.