Satelitná platforma Flix TV ukončila poskytovať svoje služby predčasne. Podľa pôvodného plánu mal operátor zabezpečiť vysielanie programov do polovice novembra. Ako sa podarilo zistiť portálu SatelitnáTV.sk, programy už na dekódovacích kartách nefungujú od stredy 10. októbra. „Zákazníci Flix TV v utorok 9. 10. dostali oznámenie, že z dôvodu núteného ukončenia činnosti už nebude ich satelitný operátor ďalej schopný poskytovať dohodnuté služby. Snahou bolo zabezpečiť televízne vysielanie až do polovice novembra, čo sa nepodarilo vyjednať. Preto boli dodávky služby prerušené,“ informoval médiá operátor.
Pokračovanie nižšie:
Podľa Flix TV je teraz hlavnou prioritou sa postarať o svojich divákov a nenechať ich bez televíznych služieb. Pre zákazníkov Flix TV má platiť údajne špeciálna ponuka u iného satelitného operátora, ku ktorému môžu bez akýchkoľvek vstupných nákladov prejsť. V Českej republike je to DIGI TV, kto však preberie slovenských zákazníkov, nie je stále známe.
Flix TV uisťuje svojich klientov, že usilovne pracuje na tom, aby mali televízne služby dostupné čo najskôr. Pokiaľ ich doteraz nikto vo veci exkluzívnej ponuky neoslovil, stačí kontaktovať zákaznícke centrum na adrese info@flixtv.cz, resp. info@flixtv.sk pre divákov zo Slovenska.
Satelitná platforma Flix TV odštartovala v marci 2016 v susednej Českej republike. Od decembra 2016 vstúpila oficiálne aj na Slovensko. Programy šírila v spolupráci s TAG (Telekom Austria Group) z družice Eutelsat 16A (16°E). Väčšina z nich je kódovaná systémom Conax a vysiela už v novom kodeku H.265/HEVC.
Nuž skončili neplánovane skorej a čo tak keď už vedia ktorá sat.spolocnost a taja to tak prečo nám nezabezpečia aby novy sat.operator konal zrychlene keď už teda tvrdia že nás nechcú nechať bez tv i tak mi nedá prečo taja noveho operátora ktorý nám ponúkne lepšie služby v Čechách to vedia na Slovensku fungujú iné praktiky oznamovania aké ich zákazníci a máme právo vedieť ako prvý kto to bude ale operatorky vám povedia do 2 dní váš bude nový operátor kontaktovať po dvoch dňoch keď vám nik nevola vám opet operátorka oznámi že do pár dní vám zavolajú no takže pekne nás klamú zavádzajú nič pre nás nerobia ešte verejne klamú na nete.
Nerozumiem tejto chaotickej informácii a nezmyselným vyhláseniam „operátora“ Flix.
Realita je taká, že Flix skončil a jeho prevádzkovatelia zákazníkov podviedli – neposkytli im službu v rozsahu, ktorý si zaplatili. Teraz ešte hľadajú „operátora“, ktorému predajú databázu svojich zákazníkov.
Vladimír, na aké „kontaktovanie“ čakáte? Žiaden nový operátor Vám nebude poskytovať služby zadarmo. Čo ste zaplatili Flixu, je preč. Vlastníci uhradili náklady a zisk si rozdelili. Keby boli seriózni, prevod (predaj) služby by urobili v predstihu a služba by kontinuálne pokračovala bez obmedzenia zákazníkov. Služba však SKONČILA.
Najjednoduchšie pre Vás je kúpiť si kartu ANTIK satu a zaplatiť si u nich službu. Váš prijímač vyhovuje a družica je to tá istá.
„Prevzatie“ zákazníkov Digi TV v ČR je „test“ zdravého rozumu. Digi TV určite nebude ďalej prevádzkovať službu z Eutelsatu. Je to len využitie databázy potenciálnych zákazníkov na predaj vlastnej služby.
Keď Flix nedodal služby v zmluvne dohodnutom rozsahu, vzniká zákazníkom nárok na odstúpenie od zmluvy a vrátenie zaplatenej ceny za tieto služby (resp. alikvotnej časti ceny). Takže treba poslať prevádzkovateľovi Flix TV písomné odstúpenie od zmluvy z dôvodu jej neplnenia v zmysle zmluvných podmienok a žiadosť o vrátenie peňazí (doporučene, podací lístok si treba uschovať!). Ak prevádzkovateľ Flix TV žiadosti nevyhovie, treba podať žalobu na súde. Ideálne by bolo, keby sa spojilo čo najviac klientov Flixu a podali žalobu hromadne.
No takto skončí asi aj pomaranč… dúfam…
Pretoze maju LM? 🙂 Neboj, neskrachuju. Par tisic oveciek najdu a to im bude stacit.
malé Z-etko ! Úloha bola ukončená, keď sa objavili pomarančácke peniaze na účte UEFA. Všetko ostatné bolo a je len také nutné až nechtné divadlo okolo.