Výkonný manažment spoločností Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic bude od 1. marca 2019 pôsobiť v novom zložení a s inými funkciami viacerých predstaviteľov.
Najväčšia zmena sa dotkne prerozdelení funkcií a biznis aktivít. Obe firmy už nebudú uplatňovať doterajší spôsob rozdelenia B2C a B2B aktivít na najvyššej úrovni.
Pokračovanie nižšie:
V prvom rade bude vytvorená nová divízia zákazníckej skúsenosti a transformácie a jej cieľom bude spájať know-how federálnych expertov vo viacerých oblastiach. Najdôležitejšie motto bude zameranie na zákazníka a bude uplatňované pri budúcej transformácii spoločnosti i portfólia. Divízia bude zvažovať zákaznícke potreby už v prvých fázach vývoja produktov a s využitím sily digitálu a big data. Vzhľadom na fungovanie na federálnej úrovni, mnohé synergie môžu byť uplatnené už v rámci prístupu, obsahu či korporátnych služieb a ICT riešení pre najväčších zákazníkov. Túto divíziu bude viesť Peter Škodný.
V každej krajine bude pôsobiť samostatná divízia Commercial, ktorá sa bude starať na slovenskom, resp. českom trhu o cenotvorbu, predaj, retail, služby zákazníkom, marketing a externú komunikáciu. Commercial divízie budú po novom zastrešovať B2C i B2B oblasti pod jedným výkonným riaditeľom. Na Slovensku bude túto divíziu riadiť Dušan Švalek, v Českej Republike Juraj Bóna, ktorý sa stane od 1. marca 2019 členom vrcholového manažmentu.
Všetky ostatné divízie ostávajú naďalej zamerané na svoje doterajšie oblasti: technológie, financie, HR, korporátne záležitosti a veľkoobchod.
„Nové prerozdelenie funkcií na najvyššej úrovni má za cieľ ešte lepšie obslúžiť zákazníkov. Chceme sa ešte viac orientovať na zákaznícke potreby a posilniť know-how na federálnej úrovni pri poskytovaní prístupu k službám. Vytvorenie Commercial divízií má za ambíciu byť ku zákazníkovi bližšie na jeho trhu a urýchliť našu cestu smerom k digitalizácii,“ uviedol José Perdomo Lorenzo, generálny riaditeľ Slovak Telekomu a T-Mobile Czech Republic.
„Nové prerozdelenie funkcií na najvyššej úrovni má za cieľ ešte lepšie obslúžiť zákazníkov. Chceme sa ešte viac orientovať na zákaznícke potreby a posilniť know-how na FEDERÁLNEJ úrovni pri poskytovaní prístupu k službám. Vytvorenie Commercial divízií má za ambíciu byť ku zákazníkovi bližšie na jeho trhu a urýchliť našu cestu smerom k digitalizácii,“ uviedol José Perdomo Lorenzo…“
„Chceme sa ešte viac orientovať na zákaznícke potreby…“
A doteraz sa orientovali na čo?
Kedysi mali rozdelené rôzne služby a každý zákazník si mohol vybrať, čo potrebuje a poskladať si vlastný balík. Menovalo sa: Podľa seba.
Nejaký múdry to zrušil a z ich kancelárskeho stola asi vedia lepšie, kto čo potrebuje. Tak teraz každý má platiť aj za tie služby čo nepotrebuje alebo ani nepoužíva. Zrejme v kancelárii Telekomu vedia lepšie zákazník čo potrebuje, ako samotný zákazník. Hlavne aby platil.