Reklama

Orange Sport by sa mohol objaviť aj v ponukách iných operátorov

Prémiový športový kanál Orange Sport spustil vysielanie oficiálne 15. augusta 2018. Od svojho štartu je dostupný, spolu s občasnými kanálmi Orange Sport 2 až 4, exkluzívne iba pre zákazníkov IPTV a satelitnej služby Orange TV, ako aj OTT služieb Orange Sport cez internet a SMS. Dostupnosť programu by sa však mohla čoskoro rozšíriť.
Pokračovanie nižšie:

Sme otvorení začať rokovania aj s inými telekomunikačnými operátormi o sprístupnení exkluzívneho programu Orange Sport,“ povedal riaditeľ marketingového úseku pre rezidenčných zákazníkov Orangeu Martin Hromkovič. V budúcnosti by sa tak mohol športový kanál objaviť aj v ponukách iných operátorov.

Najväčším záujemcom o Orange Sport môže byť teoreticky Slovak Telekom, ktorý v minulosti vlastnil vysielacia práva na Ligu Majstrov. Všetko však bude záležať na dohode. Orange totiž chce vyžadovať od prípadných záujemcov, aby akceptovali všetky jeho finančné a technické podmienky.

Lákadlom vo vysielaní Orange Sport sú prenosy Ligy majstrov ako aj domácej Fortuna ligy či zápasov českých futbalových a hokejových líg. Nechýba tiež európsky basketbal a zápasy MMA. V prípade, že sa hrá viacero zápasov Ligy majstrov v rovnakom čase, vysielanie Orange Sportu prebieha súčasne na 4 samostatných kanáloch.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. Nemusia prehltnúť. Len požuli a teraz vypľujú. 😀

  2. Nemajú prachy!! Zrazu chcú aj zdieľanie, lenže zdražovaním tie ich stanice čo im pixelujú a sa sekajú moc ľudí neoslovia.

  3. „Orange totiž chce vyžadovať od prípadných záujemcov, aby akceptovali všetky jeho finančné a technické podmienky.“
    Pán Hromkovič nepozná pojem „dohoda“.

    1. A nie iba on, celý meneždement Pomaranča je spolok autistov odtrhnutých od reality.

    2. Pidjin,
      členom manažmentu ‚Oránž‘ je to fuk, hlavneže sú platovo i ináč veľkoryso ohodnotení. Detto i v iných podobných spoločnostiach. Nezavidím, len nech si to i reálne zaslúžia.

    3. @fzj: v Pomaranči čím nezmyselnejší a predraženejší produkt uvedú na trh, tým účinnejšie manipulatívne marketingové metódy použijú na oblbnutie „ouečiek“. Z toho plynú Pomaranču zisky, takže si meneždement svoje vysoké platy zvyčajne zaslúži – ale v prípade ceny za Orange Sport prestrelili. Ani „ouce“ nie sú až také sprosté, aby im toto zožrali…

  4. Telekom ich necha si to vyzrat do konca.Zakaznici telekomu ozeleju LM,ved futbalu na ich digisportoch je i tak vela.A pomaranc bude o par mesiacov LM predavat hlboko pod ich dnesne pozadavky!

Komentáre už nie sú povolené.