V susednom Poľsku tento týždeň oznámil komerčný vysielateľ TVN Media, ktorý stojí za viacerými televíziami (napr. TVN, TVN 7 a ďalšími), ako aj internetovou streamovacou službou Player, dohodu so spoločnosťou Visa. Dohoda umožní TV prevádzkovateľovi lepšie cieliť reklamu. „Toto partnerstvo otvára novú kapitolu vo vývoji projektu addressable TV, pričom do neho zavádza informácie plynúce z dát Visa, čím sa zvyšuje presnosť cielenia addressable TV,“ uviedol vysielateľ v správe pre médiá.
Pokračovanie nižšie:
„Vďaka novej spolupráci TVN Media s Visa získajú inzerenti možnosť prijímať rozhodnutia založené na záveroch plynúcich z dát Visa. Takýto prístup umožňuje hlbšie pochopenie správania spotrebiteľov, ich preferencií a spôsobu prijímania nákupných rozhodnutí, čo výrazne zvyšuje efektívnosť reklamných kampaní,“ uvádza ďalej vysielateľ. V praxi tak bude môcť ponúkať reklamu aj na základe údajov z nákupov diváka.
Poskytované dáta majú byť pritom primerane spracované, anonymizované a agregované, čo má zaistiť vysokú úroveň ochrany súkromia používateľov. Tieto informácie sú analyzované v rámci určených geografických oblastí v celom Poľsku, čo umožňuje ešte presnejšie cielenie reklamných kampaní.
„Spolupráca so spoločnosťou Visa zapadá do dlhodobej stratégie rozvoja TVN Media, ktorej cieľom je budovanie moderných reklamných produktov, zameraných na dnešných video spotrebiteľov v lineárnom a digitálnom svete, s využitím analytických riešení. Integrácia záverov z dát Visa do nášho reklamného ekosystému umožňuje poskytnúť inzerentom novú kvalitu cielenia založenú na reálnych dátach a pre spotrebiteľov lepšiu kvalitu reklamných oznámení. Nie je to len inovácia, ale aj odpoveď na potreby trhu, ktorý očakáva riešenia čoraz viac prispôsobené prijímateľom,“ hovorí Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President Revenue v TVN Warner Bros. Discovery.
(satkurier.pl/TVN)