Reklama

Redizajn spravodajstva TV Markíza pokračuje aj na webe

Televízia Markíza po redizajne spravodajských formátov pokračuje v skvalitňovaní svojho servisu aj na internete. Začiatkom budúceho týždňa sa v novej vizuálnej podobe predstaví spravodajský portál TVNoviny.sk.

Nový dizajn portálu TVNoviny.sk prinesie vyšší komfort pre používateľov, bude jednoduchší, čistejší a prehľadnejší. Celý koncept vznikol in-house, pričom reflektuje aktuálne svetové trendy v oblasti webdizajnu.
Pokračovanie nižšie:

„Chceme posilniť pozíciu brandu TVNoviny.sk ako nášho vlajkového spravodajského portálu a sústrediť pod jeho hlavičkou aj návštevnosť niektorých ďalších, doposiaľ samostatne profilovaných internetových projektov,“ povedal Michal Razim, riaditeľ Centra interaktivity TV Markíza.

Priamo pod portál TVNoviny.sk tak budú po novom integrované aj špecializované weby Ekonato.sk, MyŽeny.sk a ŠportovéNoviny.sk. Všetky zároveň dostanú graficky jednotné logá, ktoré vychádzajú z nového vizuálu televízneho spravodajstva. Ten sa na obrazovky dostal od 1. februára 2013 spolu s novou staničnou grafikou.

Redizajnom svojich spravodajských webov vychádza TV Markíza v ústrety aj požiadavkám mediálnych agentúr, najmä z hľadiska efektívnejších možností umiestňovania rôznych druhov reklamných prvkov a ich lepšej vizibility.

„Okrem krajšieho a užívateľsky priateľskejšieho dizajnu je našim cieľom tiež ešte viac vylepšiť kvalitu a množstvo ponúkaného obsahu tak, aby boli čitatelia čo najspokojnejší,“ dodal Michal Razim.

V januári 2013 navštívilo portál TVNoviny.sk podľa oficiálneho auditu návštevnosti slovenských internetových stránok AIMmonitor 739 749 reálnych používateľov, medziročne ide o nárast o 25 %. TVNoviny.sk sú tiež dlhodobo najnavštevovanejším televíznym spravodajským webom na trhu.

(TS Markíza)

Mohlo by vás ešte zaujímať