(Pôvodnú krátku správu sme doplnili o ďalšie informácie a video.) Tretí televízny kanál skupiny Markíza Group Dajto, zmení po zimnej olympiáde v Soči, ktorá skončí už túto nedeľu 23. februára svoje logo grafický vizuál. Televízia ho predstavila už novinárom a použivať ho začne od pondelka 24. februára 2014.
„Najvýraznejšou črtou je dôraz na dominantnú žltú farbu, ktorá je atraktívna a výrazná. Symbolizuje radosť, aktivitu, dynamiku a sebavedomie, ktoré úzko súvisia zo zameraním televízie. Zmeny sa prejavia aj v zjednodušení štruktúry grafiky, ktorá využíva princíp členenia diagonálnou líniou,“ uviedol PR manažér TV Markíza Lukáš Kočišek.
Pokračovanie nižšie:
Televízia Dajto je primárne zameraná na mužov, vo vysielaní prináša nielen filmy, ale aj športové prenosy. Počas olympiády v Soči tu napr. hokejoví fanúšikovia mohli sledovať zápasy z hokejového turnaja, keďže autorské práva naň získala práve Markíza.
Dajto môžu prijímať zákazníci satelitných platforiem Skylink, CS Link, DIGI TV, freeSAT, Magio Sat, ako aj zákazníci vybraných káblových či IPTV operátorov a bezplatne aj v rámci prvého terestriálneho multiplexu, ktorý pokrýva signálom približne 80 % domácností na Slovensku.
Nový grafický vizuál Dajto