Dnes, 15. apríla, oslavuje televízia WAU svoje prvé narodeniny. WAU, druhá najmladšia televízia zo skupiny JOJ, začala vysielanie s claimom „Po čom ženy túžia“ a napĺňa ho vo svojej vysielacej štruktúre aj dnes. Dokumenty, akvizície aj vlastná tvorba, to je ženská televízia WAU.
Televízia WAU od svojho vzniku oslovuje predovšetkým ženské publikum, najviac však ženy vo veku 35 – 44 rokov (viac ako 170 000 diváčok) a 55 – 64 (viac ako 140 000 diváčok) celodenne aj v prime time. Najčastejšie si WAUku zapnú dámy v Banskobystrickom kraji a vo veľkých mestách. WAU vysiela na pokrytí 78,2%.
Pokračovanie nižšie:
Programová štruktúra televízie WAU od začiatku svojho vysielania ponúka svojim diváčkami nielen akvizície, ale aj premiérové filmy, reality show ako Skutočné paničky z Beverly Hills, či Najlepšie torty, ale aj najznámejší formát z pôvodnej tvorby Nákupné maniačky. Najsledovanejším formátom na WAUke je reality šou 20 Najlepších a najhorších plastických operácií, hneď po nej nasleduje šou Nákupné maniačky a filmy Dr. Dolittle 4 a Pokoj v duši. V prvej desiatke najsledovanejších programov je aj Áno, šéfe USA, Súdna sieň, Panelák a Geissenovci.
Prime time WAUky od 28. apríla posilnia hneď dva premiérové formáty. Diváčky sa môžu tešiť na premiérové Nákupné maniačky s obľúbenými stylistami Marošom Kočišíkom, Mariánom Hornyákom a Lukášom Kimličkom. Od spomínaného dátumu si prídu na svoje aj romantičky. Do vysielacej štruktúry sme totiž zaradili telenovelu La Tempestad – Búrka.
„Televízia WAU je jeden z najmladších členov našej televíznej rodiny a podľa prieskumov si našla svoje osobité miesto v domácnostiach. Jej programovú ponuku plánujeme neustále zlepšovať, aby sme našim diváčkami prinášali naozaj to, po čom túžia,“ povedal generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega.
(JOJ Group)