Reklama

Televízia WAU dnes oslavuje svoje 1. narodeniny

Dnes, 15. apríla, oslavuje televízia WAU svoje prvé narodeniny. WAU, druhá najmladšia televízia zo skupiny JOJ, začala vysielanie s claimom „Po čom ženy túžia“ a napĺňa ho vo svojej vysielacej štruktúre aj dnes. Dokumenty, akvizície aj vlastná tvorba, to je ženská televízia WAU.

​Televízia WAU od svojho vzniku oslovuje predovšetkým ženské publikum, najviac však ženy vo veku 35 – 44 rokov (viac ako 170 000 diváčok) a 55 – 64 (viac ako 140 000 diváčok) celodenne aj v prime time. Najčastejšie si WAUku zapnú dámy v Banskobystrickom kraji a vo veľkých mestách. WAU vysiela na pokrytí 78,2%.
Pokračovanie nižšie:

Programová štruktúra televízie WAU od začiatku svojho vysielania ponúka svojim diváčkami nielen akvizície, ale aj premiérové filmy, reality show ako Skutočné paničky z Beverly Hills, či Najlepšie torty, ale aj najznámejší formát z pôvodnej tvorby Nákupné maniačky. Najsledovanejším formátom na WAUke je reality šou 20 Najlepších a najhorších plastických operácií, hneď po nej nasleduje šou Nákupné maniačky a filmy Dr. Dolittle 4 a Pokoj v duši. V prvej desiatke najsledovanejších programov je aj Áno, šéfe USA, Súdna sieň, Panelák a Geissenovci.

Prime time WAUky od 28. apríla posilnia hneď dva premiérové formáty. Diváčky sa môžu tešiť na premiérové Nákupné maniačky s obľúbenými stylistami Marošom Kočišíkom, Mariánom Hornyákom a Lukášom Kimličkom. Od spomínaného dátumu si prídu na svoje aj romantičky. Do vysielacej štruktúry sme totiž zaradili telenovelu La Tempestad – Búrka.

Televízia WAU je jeden z najmladších členov našej televíznej rodiny a podľa prieskumov si našla svoje osobité miesto v domácnostiach. Jej programovú ponuku plánujeme neustále zlepšovať, aby sme našim diváčkami prinášali naozaj to, po čom túžia,“ povedal generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega.

(JOJ Group)

Mohlo by vás ešte zaujímať