Satelitná platforma Skylink, ktorú prevádzkuje luxemburská spoločnosť M7 Group, vylepšuje v týchto dňoch svoju zákaznícku linku. Medzi prvými novinkami je automatický systém, ktorý umožňuje zákazníkom si poslať reatorizačné zápisy na dekódovaciu kartu aj bez spojenia s operátorom a to aj mimo pracovnú dobu zákazníckej linky.
V prípade, že zákazníkovi nefunguje karta z dôvodu neplatných zápisov na karte, už nemusí čakať na spojenie s operátorom, ale si nechá zápisy poslať prostredníctvom telefónnej samoobsluhy.
Pokračovanie nižšie:
Druhou novinkou je zistenie dátumu splatnosti Servisného poplatku, ktorý je možné si overiť tiež cez nový samoobslužný systém zákazníckej linky.
„Vzhľadom k tomu, že nové systémy nasadzujeme do prevádzky priebežne, môže prísť k dočasným výpadkom zákazníckeho centra Skylink,“ informovala spoločnosť M7 Group.
Pripomeňme, že operátori zákazníckej linky Skylink sú k dispozícii pre užívateľov dekódovacích kariet Skylink v pracovných dňoch od 8:00 do 20:00 a cez víkendy od 10:00 do 18:30. Zákaznícky servis zabezpečuje pre platformu externá firma Xerox.