Zákazníci satelitnej platformy Skylink môžu od septembra využívať novú Zákaznícku zónu, ktorá prináša oproti tej starej hneď niekoľko noviniek. Nová Zákaznícka zóna je dostupná na webových stránkach zona.skylink.sk a môžu ju využívať ako noví, tak aj existujúci zákazníci.
Pokračovanie nižšie:
Čo prináša nová Zákaznícka zóna pre zákazníkov Skylinku:
– intuitívnu online registráciu pre nových aj existujúcich zákazníkov
– kompletnú správu zákazníckeho účtu
– možnosť online platieb s okamžitou aktiváciou služieb – online platobné metódy využívajúce zabezpečenú bránu GoPay
– prehľadnú štruktúru a jednoduchú navigáciu (a to aj v prípade viacerých kariet Skylink viazaných na jeden účet)
– možnosť prístupu do Zákazníckej zóny nie len prostredníctvom PC, ale aj mobilných zariadení
– inštruktážne videá k najdôležitejším funkciám
Do svojho účtu sa môže každý zákazník Skylinku prihlásiť jednoducho prostredníctvom čísla svojej dekódovacej karty Skylink. Viac informácií nájdete nižšie priloženom videu.
Okrem novej verzie Zákazníckej zóny, do ktorej je nutné sa nanovo registrovať, môžu zákazníci Skylinku zatiaľ aj naďalej využívať aj tú starú verziu, na ktorú boli doteraz zvyknutí.