Počas výstavy IBC v Amsterdame satelitný operátor SES SA predstavil svoju novú identitu a svoje nové logo. Nová značka se zameriava na dôsledné používanie mena a loga SES na celom svete, kde firma pôsobí. Rôzne subjekty ako SES Astra a SES New Skies zanikli, ale Ferdinand Kayser povedal, že pre konečných spotrebiteľov bude značka ASTRA aj naďalej fungovať. Napríklad vo veľkej kampani prechádzania z analódogého na digitálne vysielanie na nemeckom trhu.
Pokračovanie nižšie:
Zavedenie nového imidžu firmy SES podporuje úsilie o vytvorenie jednotnej globálnej prezentácie a jednotné rozhranie pre klientov na rozvíjajúcich sa trhoch.
Keď sme predstravili v máji zjednodušenú štruktúru riadenia, bol to základ pre realizáciu našich ambicióznych plánov našej globálnej a rastovej stratégie – povedal Romain Bausch, prezident a CEO spoločnosti SES.
Vedenie SES sa teraz skladá z Romain Bausch – prezident a generálny riaditeľ, Andrew Browne – CFO, Martin Halliwell – CTO, Ferdinand Kayser – CCO a Gerson Souto – riaditeľ vývoja.
(satkurier.pl)