Celý TV priemysel sa posúva do éry internetovej televízie, čo so sebou prináša výrazné zmeny. Svet médií prechádza rušným obdobím transformácie, ktorá tradičné médiá mení a rozvíja v novom, dynamickom ekosystéme. V centre týchto zmien stojí zákazník, ktorý vytvára tlak na inovácie svojimi neustále rastúcimi nárokmi a očakávaniami.
Ericsson (NASDAQ: ERIC) na konferencii IBC 2015 odhalí riešenia, ktorými mieni uspokojovať aktuálne aj budúce očakávania trhu. Švédska firma chce spokojnosť zákazníkov dosiahnuť bezchybne fungujúcimi technológiami, personalizovaným prístupom, špičkovým, pohlcujúcim obsahom a neustále inovovanými službami. Konferencia IBC 2015 sa uskutoční od 10. do 14. septembra v holandskom Amsterdame. Je venovaná medzinárodnému televíznemu vysielaniu.
Pokračovanie nižšie:
Ericsson na konferencii zároveň hodlá potvrdiť vedúce postavenie v oblasti softvérovo definovaného spracovania videa. Firma oznámi viacero špecifických noviniek a zároveň plánuje ukázať stále širšie využívanie cloudových technológií u svojich riešení. Zameria sa predovšetkým na ukážku výhod, ktoré prináša integrácia tohto portfólia do televízneho a mediálneho priemyslu, čo umožnili najmä akvizície popredných firiem v rámci sektora.
Stánok spoločnosti Ericsson (#1.D61) predstaví:
Riešenia, ktoré držiteľom vysielacích práv a vysielateľom pomôžu maximalizovať hodnotu vysielaných programov. Okrem iného prinesú aj pohlcujúcu športovú grafiku, či inovácie titulkovania a metadát.
Novinky v oblasti spracovania videa, ktoré do riadenia médií, kódovania čo prenosu prinesú maximálnu flexibilitu, kvalitu a efektívnosť. Ericsson ukáže taktiež aj novinky v pokročilom spracovávaní videa a virtualizácie.
Vydavateľské služby vrátane riadenia prehrávania obsahu a informácií pri spúšťaní UltraHD kanálov. Okrem toho Ericsson predstaví kompletnú back-office funkcionalitu určenú na riadenie biznis procesov, spotrebiteľskú autentifikáciu, fakturáciu a pokročilú divácku analytiku pre poskytovanie televíznych služieb dostupných kdekoľvek (TV Anywhere) a OTT (over-the-top)
Riešenia pre poskytovanie obsahu, ktoré uložia, spracujú a optimalizujú doručovanie videa vo fixných aj mobilných IP sieťach, ako aj produktové aktualizácie okolo cloud DVR a VOD (video-on-demand) služieb.
Ponuku vskutku jedinečného spotrebiteľského zážitku vrátane aktualizácie TV platforiem Ericssonu, obsahovej časti a personalizácie.
Najnovšiu štúdiu ConsumerLab TV & Media Report, ktorá predstaví výsledky spotrebiteľského prieskumu v oblasti TV a médií a ukáže víziu sveta médií v roku 2020.
Elisabetta Romano, viceprezidentka a šéfka divízie TV a Media v Ericssone hovorí: „Sme hrdí na to, že naša spoločnosť môže prispievať k vývoju internetovej éry smerujúcej k väčšej konektivite a personalizácii televízie a videa. Stále viac sa približujeme k zosieťovanej spoločnosti, v ktorej trendy tvorí zákazník. Je teda dôležité zamerať sa na neustálu inováciu služieb a zaistiť tak lojalitu zákazníkov. Ericsson na IBC 2015 predstaví unikátnu stratégiu, umožňujúcu zákazníkom reagovať na problémy rýchlo sa meniaceho prostredia, založenú na kombinácii spotrebiteľských postrehov a špičkového portfólia globálnych transformačných služieb.“