Prevádzkovateľ kanálov AXN, spoločnosť SPT Networks CE, oznámil, že kanály AXN sa predstavia divákom už 17. marca 2016 s novou vizuálnou identitou, ktorá lepšie korešponduje so súčasným programovým zameraním. Zmenia sa tak všetky logá a grafické prvky kanálov AXN, AXN Black a AXN White. Zároveň bude spustená aj nová marketingová kampaň.
Pokračovanie nižšie:
Nové dynamické logo AXN nadväzuje na avantgardné písmo, ktoré priamo pre tieto účely navrhol španielsky tím SPT Networks. „Značka AXN je spojená s energiou, akciou, vášňou a vzrušením. V novej kampani kombinujeme všetky tieto možnosti. Používame ich preto, aby sme divákom boli schopní ponúknuť niečo naozaj vzrušujúce,“ vysvetľuje Maurizio Vitale, senior viceprezident pre marketing spoločnosti SPT Networks, ktorý je zodpovedný za rebranding staníc po celom svete.
Na vizuálnu premenu nadviaže aj jarná programová skladba AXN, ktorá zdôrazní hlavné rysy stanice, ktorými sú emócie, vzrušenie, sila, napätie či intrigy.
Velmi pekne, avsak skoda, ze nie je ani jeden program u najvacsieho operatora Skylink