Reklama

Telekom zhodnotil rok 2018. Počet zákazníkov digitálnej TV stále stúpa

Počet zákazníkov digitálnej TV od Skupiny Slovak Telekom dosiahol koncom decembra minulého roka 617-tisíc. Ak by sme zhodnotili minulý rok, tak celkovo pribudlo operátorovi až 25-tisíc nových predplatiteľov digitálnej TV. Prvý štvrťrok to bolo 8-tisíc nových zákazníkov, v druhom štvrťroku 5 tisíc, v treťom 2-tisíc a v poslednom až 10-tisíc. Do tohto počtu sa započítavajú predplatitelia nielen Magio TV, Magio GO a Magio Sat, ale aj DIGI TV. Samostatné čísla pre jednotlivé platformy operátor nezverejňuje.
Pokračovanie nižšie:


Operátor výrazne investoval v roku 2018 aj do TV obsahu. Popri právach na Premier League a Bundesligu získal práva aj na ďalšie futbalové súťaže ako Serie A, La Liga či FA Cup. V júni spustil navyše aj vlastný exkluzívny kanál TV Folklorika a v novembri zase dokumentárny BBC Earth. Novinkou bolo aj spustenie video-on-demand služby Magio Kino s mesačným poplatkom a stovkami filmov a TV seriálov. Spomenúť môžeme aj nové rozhranie Magio boxov či vynovená aplikácia Magio Go pre zariadenia s iOS.

V marci 2018 bol dosiahnutý dôležitý míľnik v oblasti pevnej siete: viac ako milión domácností pripojených rýchlosťou aspoň 30 Mbps. Pokrytie bolo naďalej rozširované a ku koncu roka dosiahlo 552 tisíc domácností na optike a 653 tisíc na VDSL technológii.

V minulom roku zvýšila Skupina Slovak Telekom investície o 9% na 157 miliónov EUR a udržala zameranie na inovácie, vďaka tomu jej výnosy stúpli takmer o 2% na 761 miliónov EUR. Medziročný rast výnosov o takmer 2 percenta je pozitívny vzhľadom na dlhé roky poklesov. Prevádzkový zisk EBITDA za rok 2018 dosiahol 321,7 milióna eur.

Najvyššie výsledky medzi dcérskymi spoločnosťami má DIGI Slovakia s medziročným rastom o 9% – celkovo dosiahli 39.77 million EUR.

Zvýšili sme tempo investícií, aby sme prispeli ku digitalizácii krajiny. Vnímame našu zodpovednosť na posilňovanie inovácií a podpore našich zákazníkov na ich ceste k digitalizácii. Sme na to veľmi hrdí a sme veľmi šťastní, že zákazníci oceňujú naše úsilie, nakoľko čoraz viac z nich nám verí ako poskytovateľovi širokopásmového internetu či mobilných služieb. Tým pádom aj naše finančné výsledky ukazujú silné hodnoty. Nechceme spomaliť, ale skôr pridať aj v roku 2019,“ uviedol José Perdomo Lorenzo, generálny riaditeľ Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic.

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentáre

  1. Ma to jedinú chybu, škoda tej ligy majstrov. Inak ostávam verný Telekomu s mobilom TV a Internetom.

  2. To mas pravdu LM chyba na DIGI aj kvalita obrazu bolo lepsia na tom Orange je cista mazanica .Digi sa vypracovala mozno niekedy sa vrati spat LM

Komentáre už nie sú povolené.