Reklama

CS LINK ukončuje predaj dobíjacích kupónov

Prevádzkovateľ satelitnej platformy CS LINK, spoločnosť Media Vision, ukončuje predaj svojich dobíjacích kupónov a rovnako obmedzuje aj platnosť kupónov ktoré boli uvedené do obehu v rokoch 2006 až 2010 do konca roku 2012.

Podľa samotnej platformy CS LINK sú kupóny najmenej efektívnym platobným kanálom, preto sa platforma rozhodla ukončiť ich distribúciu. Zákazníci CS LINKu tak budú mať po ukončení predaja dobíjacích kupónov pre zaplatenie aktivovaných programov v SR na výber zo štyroch možností – platba kartou, platba u predajcu v hotovosti, prevodným príkazom a trvalým platobným príkazom.
Pokračovanie nižšie:


Okrem ukončenia distribúcie dobíjacích kupónov platforma CS LINK ukončila 31. januára 2012 aj vernostný program pre svojich predajcov.

Pripomeňme ešte, že platforma pred nedávnom upravila aj dĺžku predplatného u svojich platených programov, kde okrem balíkov Mojich 6 a FILM už nie je možne si predplatiť balík na dlhšie obdobie ako 3 mesiace. Pre viac informácii vám doporučujeme si prečítať našu predchádzajúcu správu: Platforma CS LINK upravila u vybraných balíkov dĺžku predplatného.

 

Mohlo by vás ešte zaujímať

Komentár

  1. Táto platforma ide do zaniku. Ved naco tlacit dve ked moze byt jedna.

Komentáre už nie sú povolené.