Zákaznícke oddelenie satelitnej platformy Skylink je možné kontaktovať aj prostredníctvom služby Skype. Zákazníci platformy Skylink tak môžu okrem klasických spôsobov komunikácie (e-mail, telefón či fax) využívať aj službu Skype prostredníctvom ktorej je možné telefonovať prostredníctvom internetu zdarma. Skylink je tak zatiaľ jedinou satelitnou platformou, ktorú môžu kontaktovať zákazníci aj prostredníctvom služby Skype.
Pokračovanie nižšie:
Pripomeňme, že prevádzková doba zákazníckeho servisu platformy Skylink je v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 19:00 hod.
Kontaktné údaje pre SR:
Satelitná televízia Skylink
P.O.BOX 11
022 04 Čadca 4
Slovenská republika
Telefonický kontakt: 02/20 250 241
Skype: skylink.skylink
Fax: +420 595 694 311
Kontaktné údaje pre ČR:
Satelitní televize Skylink
P.O.BOX 4
709 00 Ostrava 9
Česká republika
Telefonický kontakt: 595 694 310
Skype: skylink.skylink
Fax: 595 694 311
Neviem pochopiť, moja manželka má inštalovanú Vašu službu (číslo karty 42632196376) v pribehu 7 až 10 dní sa české a slovenské programy zakódujú. Pritom sa jedná p nové zariadenie od 8.6.2012. Prijímač je inštalovaný v Dobšinej, kde chodíme na veekendové pobyty. Každý týždeň musím zháňať servisného pracovníka aby mi odkódoval programy. Ak tento problém na uvedenej karte neodstránite budem nútený vrátiť kompletné zariadenie vášmu dodávateľovi.
Ing. Ján Janko, Košice
smutné už je to moc pretechnizované , prajem veľa,veľa trpezlivosti…
Dna 20.8.2012 moj otec poslal reklAmaciu o vratenie poplatku 14.40 eur, ktoru zaplatil omylom, nakolko musel zakupit aj pristupovu kartu skylink vymena v ktorej bol uz poplatok zahrnuty .Do dnesneho dna nedostal na tuto reklamaciu odpoved a ani mu nebol poplatok vrateny.ako mame dalej postupovat?Mame sa obratit na obchodnu inspekciu o presetrenie pripadu.
Tento poplatok vám určite nikto nevráti. V takýchto prípadoch dochádza automaticky k predĺženiu na ďalšie obdobie, alebo sa vám suma pripočítava do kreditu.
NA SLOVENSKU JE TO TAK .NEZNALOST NEOMLUVA A JE TO VELMI SMUTNE , ZE FIRMA SKYLINK UROBILA PODRAZ NA LUDI TYM, ZE PYTA POPLATOK A ESTE SI HO AJ NEOPRAVNENE PRIVLASTNUJE AK JE ZAPLATENY DVAKRAT. OBCAN NEMA ZIADNE PRAVO NA SVOJE VLASTNE PENIAZE A ANI SVOJE ROZHODNUTIE. JE TO NA VRACANIE A AJ NECHUTNE, ABY FIRMA S TOLKYM POTENCIALOM OKRADALA A OBOHACOVALA SA NA UKOR BEZBRANNYCH DOCHODCOV. UZ SA NECUDUJEM LUDOM, KTORY ZIJU V ZAHRANICI, ZE SA NECHCU VRATIT NA SLOVENSKO.DO TOHTO HNOJA???????
chcem uhrádzať mesačne platbu servisného poplatku formou Sipo dokladu ,informovala som sa cez vašu infolinku,stále dookola len počítačový naprogramovaný operátor,nič sa nedozviem,informovala som sa na pošte,oni s tým nič nemajú,taktiež som sa nič nedozvedela, s kým mám hovoriť,ako požiadať o zaevidovanie na pravidelnú platbu.
Dobrý deň, mám záujem o predplatenie balíčku á 99.- Euro špec.s.777
na kartu č./ VS 4253951284 / .
Dotaz : Ako si mám vybrať 7 programov, o ktoré mám záujem .
/ Ľubovolné nezávislé od určených Vami programov./
Ďakujem
včera mi vypli skylink, pričom požadovaný poplatok som zaplatil 14,40 v auguste 2012, na celý rok. NEVIEM SA IM DOVOLAť, majú pustení len záznamník, poradí mi niekto ako sa na tých nekorektných neschopákov telefonicky nakontaktovať?
Maroš- Nechajte si zapnutý prijímač na programe STV1 a čakajte až pokiaľ to nenabehne. Môže to byť päť minút, ale aj niekoľko hodín. Malo by vám to však nabehnúť. Ak nie, zájdite k najbližšiemu predajcovi, alebo vyskúšajte dať kartu do iného prijímača.
Dobrý deň, chcem sa spýtať za koľko spustíte vysielanie opäť po vypnutí skylinku, ak už bol dňa 9.1.2013 uhradený servisný poplatok 14,40 €? Spustí sa to samo? Ďakujem za skorú odpoveď.
Natália – malo by sa ti to spustiť samo. Pokiaľ to bolo prevodom môže to však trvať aj 5 pracovných dní.
smutne že sa jedná o garažovu firmu,mate iba jedno telefónne čislo ,nedá sa dovolať stale mate iba hudbu pustenú človek prevola mailand a Vaši pracovnici iba opakujú ako papagaj stele to iste,kartu mám funkčnú zaplatený poplatok a každý mesiac mi kARTU ZABLOKUJE NO HAMBA. Predajom ste supili do h… a take su i služby.
Ako je možné, že sa spustili všetky české programy a slovenské nejdú? to je systém fakt.
prave ste ma zablokovali!!!servisny poplatok mam zaplateny od 10.12.2012…po tomto zisteni,som sa urychlene pozrela do vypisu z uctu,kedze som platbu uhradzala cez inter.banking a s hrôzou zistujem,ze som VAM dlzna 0,40 centov!!!ste vôbec normalny?preco ma doteraz nikto nekontaktoval,ze vam platba nesedi?prachy chcete za vsetko,ale komunikovat to uz nie!!!ale inak…mate tam peniaze na minimalne 11mesiacov vopred,preco ste ma teda vypli?poslala som vam akurat tych zvysnych dlznych 0,40e tak som zvedava,kedy ma zapojite!!!inak zajtra si vas podam!!!!
Včera pri pozeraní televíznych novín nás odpojili, pozrela som na internet
a to že z dôvodu nezaplatenia servisného poplatku, no ten som zaplatila
15.10.2012 poštovou poukážkou vo výške 14,40 €. Dnes sa pokúšam dovolať na zákaznícke centrum – stále sa mi len ozýva odkazovač ako hladný papagáj. Čo mám robiť, ako im poslať oskenovaný ústrižok, aby verili – možno že som ho zaplatila skôr, ako 24 mesiacov ubehlo od registrácie. No neviem. Skúste mi poradiť.
Nič v zlom, ale my nie sme zákaznícka linka satelitnej platformy Skylink. Pokiaľ chcete môžete využiť diskusné fórum kde vám poradíme: http://forum.satelitnatv.sk/index.php?board=3.0 Na otázky ohľadom vašich platieb kontaktujte svojho poskytovateľa ktorému platíte.